JasonUltimate's avatar

JasonUltimate

  • Joined Jul 7, 2018
  • 32 / ?

Life on anime

  • 51 Minutes
  • 2 Hours
  • 6 Days
  • 1 Week
  • 0 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

10 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

MG20010604 Nov 21, 2021

bro read novel lol and kirito solo

MadeYouLook Sep 12, 2018

You obviously didn't see all of sap because Kirito is a boss and the sexiest character on there

sushisushisushi Jul 21, 2018

hahaha hi thansk you friend :D NATSU!! xD

followed you :D

Image result for anime natsu gif

Bleunicorn Jul 16, 2018

Meh, but to the people who enjoy characters like this, they're deep and interesting, and the characters you might enjoy as such may seem flat and uninteresting to those people. Different strokes. ;) We may not like the same characters for Reasons, but we both love anime. ;) I think we gotta expand our horizons as fans at least ONCE in our lives and try to understand our disliike of certain character types- we may end up liking them a bit!! ;)))

whenpigsfly1233 Jul 10, 2018

First off Goku should stay down because he legit dies every episodes and he sucks assss so stfu