Da ne zaboravim, za prosirenu listu mojih favorita a.k.a najboljih anime-a (ofc my opinion) odi pod liste na mom profilu. I samo pitaj za specificne preporuke....
Oh da, nasi umovi funkcioniraju jednako. Absolutno obozavam mindfuck, oboavam kada mi nesto okupira misli na naredno vrijeme, gldje plot i/ili generalnu konkluziju moram popuniti interpretacijama i cime sve ne, da ne spominjem da obozavam heavy psychology djela inkorporirana u mindfuck... pogurat cu tvoju preporuku u prioritete...
Od navedenih su samo Evangelion i FLCL mf, no ako nisi pogledala ostatak, toplo preporucujem sve... Ako si samo za mf preporucujem; Cat Soup, Alien Nine (veoma disturbing ako shvatis metaforu... i generalnu poantu), Narutaru (anime je nepotpun, no manga je must-read), Ghost Hound (minoran mf ali svejedno dobar anime), Lain, Mind Game (film koji ima preocitu poruku tako da ne ciljaj na neku mesmeraciju uma, svejedno odlican film), Paranoia Agent (psihodelican anime, jako topla preporuka, mnogo mf-a)... nemogu se sjetiti svega a vdim da si Texhnolyze vec pogledala...
Vec sam pogledao sve osim 1 ili 2, ali da, svidjela mi se vecina tih anime-a. Ofc da je FMA:B daleko superiorniji, stovise jedan od rijetkih kojima sam dao 5 vjezdica, no ostali mi nisu od drazih. Po pitanju preporuka... tesko mi je preporuciti anime posto imam poveci database... a i nisam upoznat sa tvojim ukusom. Ukoliko mi mozes specificirat žanrove ili bar neki glimps radnje mogu bez pol beda izbacit par naslova, ili jednostavno neki anime koji je slican nekom koji ti se svidja... vise manje sam svestran tako da imam pun k za preporucit. Kigeki izgleda zanimljivo, vjerovatno cu to rijesit do sutra... hvala na preporuci ako ista zatreba samo pitaj :D
You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!
Merry Christmas! :)
omg
Da ne zaboravim, za prosirenu listu mojih favorita a.k.a najboljih anime-a (ofc my opinion) odi pod liste na mom profilu. I samo pitaj za specificne preporuke....
Cheers!
\n
Oh da, nasi umovi funkcioniraju jednako. Absolutno obozavam mindfuck, oboavam kada mi nesto okupira misli na naredno vrijeme, gldje plot i/ili generalnu konkluziju moram popuniti interpretacijama i cime sve ne, da ne spominjem da obozavam heavy psychology djela inkorporirana u mindfuck... pogurat cu tvoju preporuku u prioritete...
\r\nEvo mojih par top anime-a...
\r\n1. Neon Genesis Evangelion
\r\n2. Bokurano
\r\n3. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
\r\n4. Yojouhan Shinwa Taikei
\r\n5. Death Note
\r\n6. Monster
\r\n7. Mushishi
\r\n8. FLCL
\r\nOd navedenih su samo Evangelion i FLCL mf, no ako nisi pogledala ostatak, toplo preporucujem sve... Ako si samo za mf preporucujem; Cat Soup, Alien Nine (veoma disturbing ako shvatis metaforu... i generalnu poantu), Narutaru (anime je nepotpun, no manga je must-read), Ghost Hound (minoran mf ali svejedno dobar anime), Lain, Mind Game (film koji ima preocitu poruku tako da ne ciljaj na neku mesmeraciju uma, svejedno odlican film), Paranoia Agent (psihodelican anime, jako topla preporuka, mnogo mf-a)... nemogu se sjetiti svega a vdim da si Texhnolyze vec pogledala...
\r\n\nVec sam pogledao sve osim 1 ili 2, ali da, svidjela mi se vecina tih anime-a. Ofc da je FMA:B daleko superiorniji, stovise jedan od rijetkih kojima sam dao 5 vjezdica, no ostali mi nisu od drazih. Po pitanju preporuka... tesko mi je preporuciti anime posto imam poveci database... a i nisam upoznat sa tvojim ukusom. Ukoliko mi mozes specificirat žanrove ili bar neki glimps radnje mogu bez pol beda izbacit par naslova, ili jednostavno neki anime koji je slican nekom koji ti se svidja... vise manje sam svestran tako da imam pun k za preporucit. Kigeki izgleda zanimljivo, vjerovatno cu to rijesit do sutra... hvala na preporuci ako ista zatreba samo pitaj :D
Cheers!