MangaReader1sTears's avatar

MangaReader1sTears

  • Joined Jun 15, 2022
  • 14
MangaReader1sTears commented on Yokoo
He's so cute for what
MangaReader1sTears commented on Iro AIDA
My favourite angst writer
MangaReader1sTears loved
MangaReader1sTears loved
MangaReader1sTears earned a badge
Marked 1 Person Loved

You've marked 1 person as loved.

MangaReader1sTears loved
MangaReader1sTears commented on Damian DESMOND
Father issues ayeee. They kinda unyassified his bottom lashes tho-
MangaReader1sTears commented on Tsukasa
I liked his character even before the Red House Arc. It's just so in depth and interesting.
MangaReader1sTears loved
MangaReader1sTears commented on Mizuki USAMI
Surprised that there are people that hate her lol. But then again I'm late this and the coments were at the time the anime was released. I'm caught up with the manga (still ongoing btw) and I guess the anime did her pretty dirty with making Imari a "will she won't she be a rival" thing going on, it creates unecessary tension. (A lot of other aspects too, but I guess I'll let it pass since this is an old anime, it's just that the anime gives a more different vibe and definition) In the manga, they're more of friends than rivals even in the earlier parts. I guess her jealousy can be pretty justified as she is in the age of adolescenes not to mention that Uchimaki is most likely her first love so these things are still new to her. I wouldn't call her insensitive it's just she can get a bit too a head of herself sometimes. She is not your normal tsundere, I guess I can say she's pretty realistic? I guess the whole interactions and relationships in the manga are tbh. Too bad the author is just dropping hints of Uchimaki possibly reciprocating rather than big progress (please go to reiwa era writing Imigi muru-sensei) still development nonetheless. She does get a bit of a development being more open(? is that the word to describe it?) and more confident when it comes to her relationship with Uchimaki and the others.  Slowburn is hella real though. Lmao somebody make more fanfics please and read the manga while you're at it.🛐
MangaReader1sTears loved
MangaReader1sTears earned a badge
Marked 1 character loved

Marked 1 character loved

MangaReader1sTears earned a badge
Newbie

Welcome to Anime Planet!