Jeśli mam wybierać to najbardziej lubię Tasogare otome x amnesia i Parasyte. Moim zdaniem jedno i drugie jest świetne. Pierwsze to romans z horrorem, a parasyte to sci-fi z horrorem.
Hej z anime zaliczających się do horrorów, które oglądałem to polecam Parasyte, Shiki (ale jest to dosyć specyficzne anime), Tasogare otome x amnesia, Another, Corpse Party (to chyba jeden z mocniejszych horrorów ale mi się aż tak nie podoba). Attack on titan i Hellsing też są horrorami ale nie takimi strasznymi (pewnie dlatego mają przydzielony ten gatunek bo dużo brutalności i krwi w nich jest).
I have been pretty good. Little bummed the holidays and breaks from school are over but I guess it had to happen some time... I do wish I could be watching more anime tho lol. I'd say thats my only problem haha. How about you??
\r\n
My top 3 animes as listed in my bio are Fairy Tail, Log Horizon, and Akame ga Kill and in that order too. What about you? I see you're still a little new to anime but have you found a favorite yet?
You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!
Jeśli mam wybierać to najbardziej lubię Tasogare otome x amnesia i Parasyte. Moim zdaniem jedno i drugie jest świetne. Pierwsze to romans z horrorem, a parasyte to sci-fi z horrorem.
Dzięki za followa ;)
Hej z anime zaliczających się do horrorów, które oglądałem to polecam Parasyte, Shiki (ale jest to dosyć specyficzne anime), Tasogare otome x amnesia, Another, Corpse Party (to chyba jeden z mocniejszych horrorów ale mi się aż tak nie podoba). Attack on titan i Hellsing też są horrorami ale nie takimi strasznymi (pewnie dlatego mają przydzielony ten gatunek bo dużo brutalności i krwi w nich jest).
yo😃 I'm fine:D And you? I'm watching now inuyasha re zero kimi no na wa nanatsu no taizan and fairy tail :) What about you??
I have been pretty good. Little bummed the holidays and breaks from school are over but I guess it had to happen some time... I do wish I could be watching more anime tho lol. I'd say thats my only problem haha. How about you??
\r\nMy top 3 animes as listed in my bio are Fairy Tail, Log Horizon, and Akame ga Kill and in that order too. What about you? I see you're still a little new to anime but have you found a favorite yet?