Some1ridculous
Last Activity:
Jan 23, 2021 at 8:35 AM
Joined:
Aug 8, 2019
Messages:
48
Likes Received:
52
Trophy Points:
18

Share This Page

Some1ridculous

Member

Power outages suck, you just wonder in the 21st century why we do always rely on electricity???? #fml =_= Jan 20, 2021 at 3:14 AM

Some1ridculous was last seen:
Managing account details, Jan 23, 2021 at 8:35 AM
    1. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Power outages suck, you just wonder in the 21st century why we do always rely on electricity???? #fml =_=
      1. Fluffs
        Fluffs
        So like, what else would you rely on?
        Jan 20, 2021 at 5:51 AM
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        @Fluffs I mean it damages enough on the environment so like there should be an invention of having a fibre lines on the ground where it doesn't easily electrocute someone..
        Jan 20, 2021 at 6:30 AM
      3. Mentallysighing
        Mentallysighing
        I was questioning that all day yesterday. Couldn't they use solar panels instead?
        Jan 20, 2021 at 1:25 PM
    2. Some1ridculous
      Some1ridculous
      For god sake man, that last episode of AOT gave me emotions like I don’t understand why people waste their time attacking MAPPA. Seriously..
      1. Ebonyslayer
        Ebonyslayer
        People will always try to find a reason to attack others, often for the worst of reasons. Reminds me I should go catch up on AOT.
        Jan 18, 2021 at 9:49 AM
      2. D4RKS3NS3I
        D4RKS3NS3I
        Cuz some NEET's didn't like the music :/
        Jan 18, 2021 at 10:01 AM
    3. Some1ridculous
      Some1ridculous
      so i have finished my uni exams and now the waiting game until Feb ugh ;-;
      1. D4RKS3NS3I
        D4RKS3NS3I
        Wish you the best of luck! I'm sure you will get a 11/10 ;)
        Jan 16, 2021
      2. LacunaDreams
        LacunaDreams
        Good luck!
        Jan 16, 2021
      3. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Jan 19, 2021 at 4:29 AM
    4. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Honestly reading through copy/paste notes on a word document before a exam has my brain fried. Lecturer gave us so much info =.=
      1. View previous comments...
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        @D4RKS3NS3I haha yup it sure does especially if u have the latest Microsoft word, it is note God for any student who has trouble listening to audio
        Jan 14, 2021
      3. D4RKS3NS3I
        D4RKS3NS3I
        You, my friend, deserves a follow at least. I have severe problems when trying to concentrate while listening to her shitfest of audios, so this is gonna be really useful hihi
        Jan 14, 2021
      4. Some1ridculous
        Some1ridculous
        @D4RKS3NS3I naww ur so sweet cheers and I also followed thee back! ^^
        Yeah often my brain and ears directs somewhere else than listening to online classes. I hardly remember any of what I was taught in my uni classes but only major assignments or exams x)
        Jan 14, 2021
    5. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Omg guys you have to watch AOT, Eren has grown so much in this final season!
      1. View previous comments...
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Yeah da boi needs some snickers
        it seems (although it is understandable that he is angry)
        Jan 10, 2021
      3. LacunaDreams
        LacunaDreams
        Well I will hopefully soon
        Jan 11, 2021
      4. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Jan 11, 2021
    6. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Winter 2021 season is pretty slow with less interesting titles. All im watching is AOT final season, future potential anime where you at?!?!
      1. MistLiigh
        MistLiigh
        It's pretty much all in the sequels this season, so if you're a binger, then you might need to just blast through a few season 1's to catch up to something.
        Jan 8, 2021
    7. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Man having to paraphase copy and paste stuff for study is so boring =_=
      1. D4RKS3NS3I
        D4RKS3NS3I
        There are some tools online that paraphrase stuff for you. Used them plenty of times
        Jan 7, 2021
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        yeah thats what i do too , super handy but the limit on characters you have to input and take out is just a pain in the arse
        Jan 7, 2021
    8. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Guys read "Firefighter! Daigo of Fire Company M" , it's such a decent read for 20 volumes
    9. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Happy 2021 lads!
      1. KarinXOXO
        KarinXOXO
        Happy 2021! *salutes wine glass*
        Dec 31, 2020
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Oops didn't see your post *salutes with cider* x)
        Jan 3, 2021
    10. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Man trying to discuss focus groups on a toy stores marketing process is hard.........
      1. TurtleSlayer
        TurtleSlayer
        My brain short circuited trying to read that. XD
        Dec 29, 2020
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Same as my brain after I said it that time xD
        Dec 29, 2020
    11. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Tbh I just want a bistro oven pizza cause exams r a killer....
      1. View previous comments...
      2. pukegirl
        pukegirl
        @Some1ridculous AWW!! ikr, when someone cooks something for you feel.. special and it tastes more unique idk how but honestly it does xD when im hungry at night i just strave myself to sleep 98% of the time or eat bread LOL
        Dec 18, 2020
      3. Some1ridculous
        Some1ridculous
        I feel like ordering a butler to do it for me but I'm broke af so i have to get up my fat ass to get food myself...
        Dec 19, 2020
      4. pukegirl
        pukegirl
        Dec 19, 2020
    12. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Honestly feel like the waiting game of the uni exams happening is just a joke. Really puts in you in bad mood =.=
    13. Some1ridculous
      Some1ridculous
      I had to put my college work aside to watch AOT and honestly not disappointed man...can't wait to see how the final season goes!
    14. Some1ridculous
      Some1ridculous
      So effin sick of uni.......
      1. UniversalParanoia1
        UniversalParanoia1
        hey thats me
        Dec 2, 2020
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Sorry replying back cause yknow......uni
        Dec 18, 2020
    15. Some1ridculous
      Some1ridculous
      bro legit, this uni semester is giving me so much of "Bro.......seriously?!!!!!!!!!" -_-
    16. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Had to do a fake interview for a project today. Honestly feel like unmotivated when having to do them cause they ain't the real thing lol.
      1. View previous comments...
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Exactly I even had to do a reflection diary with it. It's good to know what went wrong but yeah...
        Nov 12, 2020
      3. femcore
        femcore
        Interviews are always the most awkward thing youre gonna do, fake or real.
        Nov 12, 2020
      4. Some1ridculous
        Some1ridculous
        True dat , it's always cringe regardless
        Nov 12, 2020
    17. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Congrats America!!!!!!!
      1. View previous comments...
      2. Some1ridculous
        Nov 7, 2020
      3. eatmerindou
        eatmerindou
        thank you heheh :)
        Nov 7, 2020
      4. worknboy
        worknboy
        we tried and we will see?!
        Nov 8, 2020
    18. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Spending Halloween on my report talking about Nintendo and god the fireworks that let off at my area is annoying af #fml -.-
      1. Ebonyslayer
        Ebonyslayer
        Setting off fireworks on Halloween is kind of weird though.
        Oct 31, 2020
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Yeah they are illegal and just pathetic like it's not fair on the dogs around the neighbourhood
        Oct 31, 2020
    19. Some1ridculous
      Some1ridculous
      4 essays to do bro....urgh
      1. Akishima
        Akishima
        Ugh. Essays. I remember the days. Now I just do minutes- which take hours. Whoever thought calling them minutes was a great idea was an idiot. Anyway, good luck with the writing!
        Oct 27, 2020
      2. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Haha thanks you're effing lucky bro and yeah that person hadn't done essays in their life cause they honestly do take days to completely finish
        Oct 28, 2020
    20. Some1ridculous
      Some1ridculous
      Man reading so much theory in college...wacks you out =.=
      1. Ebonyslayer
        Ebonyslayer
        When your brain's attention is spent, the best remedy is a change of pace.
        Oct 6, 2020
      2. Akishima
        Akishima
        Yup, I used to be a big reader- college pretty much killed it. What are you studying?
        Oct 6, 2020
      3. Some1ridculous
        Some1ridculous
        Business and yeah I try to take a few breaks but it's so hard man not to keep going lol
        Oct 7, 2020
  • Loading...
  • Loading...