jypsyjulia's avatar

jypsyjulia

  • Grand Gaia
  • Joined Feb 20, 2011
  • 24 / F

Anime schedule will restart in December.

Life on anime

  • 6 Minutes
  • 23 Hours
  • 4 Days
  • 2 Weeks
  • 1 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

192 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

22 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Twitter

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

XxZeroeZxX says...

K, I think I added u lol.

Also ur like creeping me out lol, thats where I go to grad school in Raleigh. Well we haven't been down in Orlando in a while, but we hav timeshare over there so... Well we hav a couple restaurants we usually hit when we're down there. Bubba Gump's in City Walk and also this real nice place called Fishbone out on International Dr. We also hav some friends in Tampa and regardless of weather I get the interview we're thinking of heading down to Clearwater one day cause we haven't been. But otherwise it's mostly just chillin by the pool lol. I can definitely use the break. If u need to cool off let me know :) lol

Feb 17, 2014
XxZeroeZxX says...

I'm a civil engineer, my concentration area is water resources/ water treatment. I hav a good number of applications outstanding right now so I'm just waiting on callbacks/ following up myself if I think its appropriate. I'm in NC, but I'm actually gonna be down in Orlando for spring break. Which is great cause I actually applied to a job in Clearwater so I'm thinking of giving them a call and seeing if they'll hav me for an interview while I'm there. Worth a shot. And no, u people can't handle the cold down here, at all lol. We had 1 snow storm and school got canceled for 3 days...

Btw while I hav u, did I ever add u on skype?

Feb 17, 2014
XxZeroeZxX says...

OMG JJ I'm so glad ur ok!!! U need a *hug* ^_^

I'm good. Busy, bored, somewhat frustrated w/ job searching, but otherwise good. Nothing eventful happens w/ me lol. Its gonna be beautiful here this week though in like the 60s/70s so thats pretty awesome. Glad I came to the South lol.

Feb 17, 2014
XxZeroeZxX says...

Oh trust me Nisekoi is super legit, really fun series but the romance elements r there.

I mean, Nagi wasn't bad at all, it was perfectly competent, but it looked for all the world it was gonna end at 13 eps but they dragged it out to a 2nd season thanks to some bs -_-. So I was like no thanks, rather watch the new shows. This season might not be great but it is much better than the last.

So how r u doing JJ? How's life ^_^.

Feb 17, 2014
XxZeroeZxX says...

Oh dear lord! The level of sketchy was so damn high, even I couldn't take it. U should just watch Nisekoi, that's all that's really worth watching right now. Even Golden Time has gone to shit in the 2nd half.

Feb 16, 2014