ianimefeebz's avatar

ianimefeebz

  • Sydney
  • Joined Nov 9, 2011
  • ? / F

Hello :) !

Life on anime

  • 12 Minutes
  • 15 Hours
  • 6 Days
  • 0 Weeks
  • 1 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

121 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

20 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

RomanceOtaku says...

Rawr I missed you! It's good to be back!

May 13, 2013
bunnies10 says...

Hahha~ yup yup! xD

Awww... u remembered?? I feel so special~ ouo

Thanksies Pheobie-chan!!Love u! <3 <3

Feb 27, 2013
bunnies10 says...

Ohh~ I see~ XD

Yeah!! Asian parents.. TTATT

I didn't get a gift form my parents this year!!! QAQAhhh!!! Nothing happened on the 21st... I was kinda dissappointed~ XD 

Ohh!!! XD

Ikr?!?! Cupcake'snever on... RAWR!!!! >~< 

Dec 24, 2012
RomanceOtaku says...

*facepalms* I seriously thought I had already replied >.<

Nope no Elfen Lied, started it, saw lots of blood, exited the browser, lmao

Not only a fail but just downright wrong. Its one of those things you can never unsee. I guess I kept watching thinking "this cant be right, maybe the story will get better". It didn't, it got worse.

And never worry about the timing xD as long as you reply sometime its fine with me.

Dec 4, 2012
bunnies10 says...

Awwww.....

Nope! Who's nigahiga??? O.O

Ohhh!! But dontcha get presents on Christmas?? ;)

AHHH!!! And I heard there's going to be a three day black out and it'll be dark for a few days with NO SUN!!!! Scarry~!!! >~<

Hehehe~ So how'd the dance go? Did ya learn it? :3

Hahaha~ Hehehhe~ CUPCAKES!!!! :DDDAnd he no share with us.. -__-

Yeah!!! D: 

Nov 29, 2012