Znaci radnja je kompletno ista, samo su to odveli na veci nivo, tipa grafike i prikaza. I bice tri filma to znas. Nije los, stvarno, isto je kao i anime, ali imas na jednom mestu trecinu desavanja. To je nedostatak jer onda dosta stvari fali. Ali definitivno za pogledati. Potpuno se, graficki, razlikuje od starog Berserka, jer je drugi lik radio, nasminkan je malo, nema toliko drame u likovima kao sto ima u animi. Ali meni se svejedno svidja, jer je to Berserk. :) Pogledaj online negde, ako si za...
E da, blade of immortal obavezno :D Devil may cry, Dante's Inferno (to je malo dugometrazna anima) A od Evangeliona i filmove pogledaj, tj dugometrazne anime :)
hhej, sorry sto kasno odgovaram, nisam bila u nsu neko vreme..
pa slicno Berserku recimo: Gungrave (isti lik je radio i Hellsinga), Rurouni Kenshin,
Neon Genesis Evangelion, Afro Samurai, BASILISK - obavezno, (ako si gledao film Shinobi, ista radnja, samo anime i malo se razlikuje), Elfen Lied kazu da je jako dobra, jos nisam odgledala, kao i Fairy Tail. Burst Angel, FMA isto, koji nisam odgledala jos, jer ga preterano puno ima... ali evo Naruta Shippuudena sada zavrsavam tako da cu krenuti sledecu da gledam Fate Zero i Kuroshitsuji-a :D
You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!
Znaci radnja je kompletno ista, samo su to odveli na veci nivo, tipa grafike i prikaza. I bice tri filma to znas. Nije los, stvarno, isto je kao i anime, ali imas na jednom mestu trecinu desavanja. To je nedostatak jer onda dosta stvari fali. Ali definitivno za pogledati. Potpuno se, graficki, razlikuje od starog Berserka, jer je drugi lik radio, nasminkan je malo, nema toliko drame u likovima kao sto ima u animi. Ali meni se svejedno svidja, jer je to Berserk. :) Pogledaj online negde, ako si za...
E da, blade of immortal obavezno :D Devil may cry, Dante's Inferno (to je malo dugometrazna anima) A od Evangeliona i filmove pogledaj, tj dugometrazne anime :)
hhej, sorry sto kasno odgovaram, nisam bila u nsu neko vreme..
pa slicno Berserku recimo: Gungrave (isti lik je radio i Hellsinga), Rurouni Kenshin,
Neon Genesis Evangelion, Afro Samurai, BASILISK - obavezno, (ako si gledao film Shinobi, ista radnja, samo anime i malo se razlikuje), Elfen Lied kazu da je jako dobra, jos nisam odgledala, kao i Fairy Tail. Burst Angel, FMA isto, koji nisam odgledala jos, jer ga preterano puno ima... ali evo Naruta Shippuudena sada zavrsavam tako da cu krenuti sledecu da gledam Fate Zero i Kuroshitsuji-a :D