Zaig's avatar

Zaig

  • My Alchemy Workshop
  • Joined Dec 7, 2009
  • 23 / M

Heya, random person enjoying my awesome Lv. 9999 - 1 XP from Leveling Up - profile! I watch anime; you watch anime; I'm an Anime-Planet character moderator. That's all. Actually, there's more, which kinda sucks since that means I am forced to write more, while you are blessed with the option to continue reading. Pretty unfair. It should be, like, the other way around or somethin'...

The Favorite Genres bar to the right probably does not lie (I don't know, maybe it does when I'm not looking?) - I love romance, fantasy, and mecha anime best of all, in that order. When it comes to my other interests aside from anime, I enjoy reading light novels, manga and visual novels, and playing solely JRPGs.

Real Life Stuff You Can Skip Over Because This Is the Internet And It Breaks The Illusion That I Am AI: I go to university to study accounting during the day (flippin' fun!) and work overnight as a cashier. Rarely both in the same day, though - I mean, come on, if I did, how ever would I have time for fun?! ...Disregard how one parenthesis said accounting is fun. It is, but isn't. It's like a true end route 'boss' with a power level exceeding 9000 because it's both. Apparently, accounting is also a simile.

That is all! For really reals! Now, be gone and never return! Also, come back sometime. My profile is tsun, but don't let it get to you. Later! Leave a comment or something. (Pfft, n-not that it matters to me if you do or not!) Thanks for reading! There was a reward for coming this far, but... Yeah, I took it. Not gonna lie.

-------

*Note: I do not add characters to my 'Love' list if it would mean bumping Atoli - my favorite female character of all time - out of the top spot listed on my profile.

Life on anime

  • 34 Minutes
  • 8 Hours
  • 3 Days
  • 0 Weeks
  • 6 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

555 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

117 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

Tyranid5 says...

lol, I actually haven't played the game in a long time, probably like 4 months. Getting IPDs in the club gets to be a pain. Because I had so many that required items that I just didn't have.... yet.

I'm pretty sure I was in Phase 3 and had like 20 in the fan club and like 20-25 not in the fan club yet.

Aug 11, 2011
Tyranid5 says...

imo, I still haven't gotten there either. But really the only big concern I have is the fact that you have to beat him in 3 turns. Either with Replika that sounds tough since most boss fights have been about lasting through it.....

Aug 10, 2011
Tyranid5 says...

You do know that you have to grind a ton & be really high leveled in order to beat the game because of a bug in the US version.

Aug 10, 2011
Tyranid5 says...

Well Dark Souls is the sequel to Demon Souls so lots of people are really looking forward to it.

lol, that sucks. Yeah the guard scores are really hard. I mean Perfect is 100 and great is.... I think like a 70-80. I you get one non-great or perfect in a short battle it pretty much ruins your S chance which is gay. sucks to have that controller. I have way to many controllers... although some are falling apart. I use burstec so much though that I don't know what I would do.

Aug 8, 2011
Tyranid5 says...

lol true. No offense the psycological attacks are pretty worthless. I just always spam harmonics -> Burstec or vis versa for encounnters. Major fights I actually try though.

Yeah though Catherine was really popular, Dark Souls comes out in like 2 months and that may go over even better.

Aug 7, 2011