YamiVKD's avatar

YamiVKD

  • Australia
  • Joined Jul 30, 2009
  • 27 / M

I'm a huge lover of anime of all different shapes and sizes from the big swords and action of Bleach all the way to the Ballet of Princess Tutu (Btw this show is so so amazing. Forget what ever preconseptions you may have and watch it). I also am, to the dismay of alot of you snooty people I am a huge suporter of anime dubbing, Good dubs like One peice's funi dub and not crap like the One Peice 4kids peice of crap. Oh and no i'm not all 'dub is the only way'. I watched Naruto both ways and enjoy both equally but leaning more toward the dub solely because I can watch it once and see everything. I'm not the worlds fastest reader lol. I also try to support the industry as much as I can and not just saying that because I like dubs but because If everyone who went to a convention brought One dvd just one of a series they like or claim to be "huge fans" of the anime world would be a much better place and for all you puretens out there saying the japanese is the only way, REMEMBER they are dvds u CAN change audio and put on subs.

I also take my hat off to Dattebayo Fansubs for the very professional way they handled the cease and desist for Naruto.

Currently I'm watching Bleach as it comes out on Adult Swim in America and also buying the dvd's as they come out here in Australia (Madman are gods among men lol Almost as godly as Crispin Freeman rofl). I'm also enjoying Blue Dragon from the uncut UK releace and again if it comes out here I WILL buy it. To the people saying "Oh but I'm poor I can't afford it" Can't you afford $20 every like 4 months to support a great series eg. Bleach or Naruto?

Well to wrap up I love my anime. Ive tryed getting into manga but yeah as i said not a fast reader.

Cya Around

Rein

Life on anime

  • 30 Minutes
  • 9 Hours
  • 0 Days
  • 2 Weeks
  • 3 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

158 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

2 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

dawnmage says...

FMP is fun. watch fummofu. its fun.

Jan 9, 2012
Obscuritas001 says...

Thank you for the recommendation I have been meaning to look into Full Metal Panic, also nice top ten

Sep 14, 2009