Stealth's avatar

Stealth

  • Bulgaria
  • Joined Nov 28, 2008
  • 23 / F

Not good at writing about herself... ~ And Oh, I'm removing my poor bunch of lists. No, of course I wouldn't delete them, all of my lists and tops are HERE. I'm just too lazy to scroll such a long way down ^^'' You can have a look at my blog, I write there sometimes ;p

So if you wanna know something more, follow the links:

-> my mangalist on MAL -> Yeah I have an anime list there too. This is where my list originally were, but the site kept dying... but I'm still keeping them because I'm too lazy to move my manga :z

-> last.fm - behold my weird music taste :D

-> DeviantART - ts, if you're waiting  to see drawings you'll be disappointed. But I still love my crafts and most important, love workin on them ^^

-> IMDb - list of the non-anime movie I watched... at least those I could remember off

Life on anime

  • 28 Minutes
  • 7 Hours
  • 1 Days
  • 3 Weeks
  • 1 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

143 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

2 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

orihimechica says...

we are so alike as fangirls! i absolutely believe that naruto is getting boring without itachi-kun :(. i was also a fanatic of the hot akatsuki! lol. then i abandoned naruto because it,s getting boring and dull ugh whats wrong with the author depressed or something!? AND THATS WHEN I FOUND BYAKUYA-SAMA!!! [blushes]. isn't his story so sad? i mean he lost his wife,hisana, only after 5 years of marriage and people hate because his arrogant.. i think he just needa to talk about his problems to people or rukia. sorry for babbling to long but i love code geass, ah my goddess, friuts basket, and ouran high. hey is my avatar rukia or hisana? hmmmm. :)

Aug 18, 2009
IchiNaru says...

Hehe, Will try to stop talking like that :P Im pretty used to slap my own face cus i never cant do shit about my drawings :(

Hehe. Will try to not give up anyway, Hard work - Good skills. Just a matter of time before i finally can draw something that i actually can show for some people and not throw in the garbage.

Well, Mabye you got msn messenger? We can talk there to if you want little bit faster to communicate there,

Only if ya want ofc :)

//zR0 !

Aug 18, 2009
orihimechica says...

YAAY!! FELLOW FANGIRL.LOL. DON'T WORRY MY FRIEND HE WILL SHOW UP SOON WITH FLOWER POWER HA.HA. I ADDED U AS A FRIEND AND THX FOR THE WELCOMES I FEEL AT HOME!! LETS TALK MORE LATER! :)

Aug 17, 2009
IchiNaru says...

Haha. I think you deserv it. You're cute and i just agree ^^

Haha how can you craft when your mind is elsewhere? Wait mabye you have a 6th sense? Ohhh mysterious ^_^

Yeah ofc you can see my drawings, When i have something to show, Now i only have buckled paper with drool on it :'(

I will never learn to draw im to dumb :(

I can retouch people in Photoshop tho, As the photo workers use on Models for example, Bikini or Fashion buissnies - Wrong spelled i know lol.....

Aug 17, 2009
IchiNaru says...

Yeah it sure does :) I would be extremly happy if there would be an R3.

I would jump so high i can and scream like a happy 10 year old girl hahaha xD

Soft. I think you will make a nice one :)

Ganbatte !

 -----

Oh and i visited your Deviantart. You're really talanted making stuff like that :)

Also i saw the picture of you and my gosh, KAWAII !!! ^_^ Really cute.

Mata Ne !

//zR0 !

Aug 17, 2009