ShinigamiSoup's avatar

ShinigamiSoup

  • Hamilton, Ontario
  • Joined May 9, 2008
  • 27 / M

Real Name - Jeff

Age - 22

School - Mohawk College

Program - Software Engineering

If you want to know anything else just ask...

Anime North 2008!!!

Anime North 2008 was freaking ORGASMIC! I could have spent an entire week going through the dealers room alone. There were tons of amazing cosplayers and crazy people. It never got old having random people come up to me asking what the hell was going on. I ended up buying a bunch of sweet wall scrolls but now that I'm home I wish that I'd bought more lol. Saturday afternoon turned into a big parking lot rave dance off and "FREE" hug bonanza. And to top everything off I MET PEDO BEAR!!! I FREAKING MET PEDO BEAR HIMSELF! By far the greatest cosplay I saw at Anime North. Though I only saw Pedo Bear once, it was late at night, I was partially drunk from Boston Pizza's bar and I was in the middle of nowhere taking a walk. But I did meet him and have the pictures to prove it! Oh that Pedo Bear...

Gaming

As much as I love anime and manga, I'll always be a hardcore gamer at heart. For the most part I'm an RPG whore lol mainly because games that only last for six or ten hours make me angry. Currently I have a gaming PC / HTPC, XBOX 360 Elite, Nintendo Wii (Which i stood outside for in the freezing cold on launch day at like 5am, i was the first idiot in line) and my 80 gig Metal Gear Solid 4 PS3 bundle.

Favorite Games

GTA3, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA4, FFX, FFXII, Tales of the Abyss, Tales of Symphonia, Ocarina of Time, Majoras Mask, Wind Waker, Twilight Princess, MGS1, MGS2, MGS3, DMC1, DMC3, DMC4, Star Ocean Till the End of Time, Radiata Stories, Rogue Galaxy, Dragon Quest VIII, SSBM, SSBB, Resident Evil 4, Burnout 3, Burnout Revenge, Burnout Paradise, Bioshock, WoW, (Oldschool) Counter Strike... and many more I'm too lazy to name.

My all time favorite game and what I consider the greatest game I've ever played is without a doubt... Final Fantasy II for SNES (Technically it's FFIV in Japan)

Graphic Novels

I just got into reading graphic novels recently thanks to Watchmen the movie lol. Bought and read the Absolute Edition of Watchmen which was fantastic and now I've become obsessed with Neil Gaiman's Sandman graphic novel. I'm currently on the third volume of the Absolute edition of Sandman and all I can say is that I can see why the books are still praised 20+ years later, it's incredible!

Other Junk

Manga > Anime > Anime Movies > Live Action Anime Movies

English VO in anime makes me cry in horror lol, Japanese VO plus English subs = insta-win.

Since Anime North I've developed an obsession with anime wall scrolls lol I'm up to fourteen hanging in my room now!!!

Slowly trying to teach myself to speak Japanese and learning to write in Hiragana.

Been clean of WoW since January 17th 2009!!!!!

Pedo Bear says Hi.

Life on anime

  • 38 Minutes
  • 15 Hours
  • 0 Days
  • 4 Weeks
  • 1 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

115 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

52 total

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

Bixie says...

Merry Christmas and Happy New Year Shin!!!

I didn't get ACII for Christmas but Santa did bring me Uncharted 2! YAY!!!

I guess I will have to get ACII on my own.

Dec 25, 2009
Bixie says...

Just wanted to share with you that I finished Uncharted! Bring on Uncharted 2!!!

Btw, how are you?

Dec 21, 2009
Bixie says...

I know I am late to the game (pun intended, lol) but I am loving Uncharted(the first one)

Dec 5, 2009
Bixie says...

Oooh, nice games you may get for Christmas! That is awesome! Oh, and another thing that is awesome is Fight Club! I've only seen that movie once and I loved it! 

Dec 2, 2009
Bixie says...

Yeah, I was way surprised when my PS3 arrived today! I'm soooo happy now! Yeah, there is sooo many games I want to play. Both Uncharted's are on my list and I'm going to start with Uncharted since I haven't bought ACII yet. I hope to get it for Christmas. That will be better then shelling out 60 bucks. 

Ooooh, yeah! Gungrave! Keep watching!!! Do you like it so far? Oooh and better yet..... Turtles!!! FTW!!!!

Dec 1, 2009