Sasukefanx12's avatar

Sasukefanx12

  • New Jersey
  • Joined Jul 20, 2008
  • 19 / F

Talk to me to find out =) I don't bite.

Also check out my anime rants blog: http://chitakasanimerants.blogspot.com/

Life on anime

  • 35 Minutes
  • 14 Hours
  • 4 Days
  • 2 Weeks
  • 1 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

111 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

10 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

Ginookami says...

i guess so, but i'm not really good at that either >w< lol but i guess i'll try. haha xD well i like brandon more than tony, if that helps your fantasy xP

lol they always say Plue's a dog, but if so he's a really weird one xD

Okays~ i have a feeling this is gonna switch multiple times x3

eww, thats weird o.o; ...wtf mine is rithee tumors o.o;

Feb 28, 2011
Ginookami says...

well, I tried today, but its hard for me to be mean to people >w< and i'm really not that pretty lol.

haha, I guess Happy's cute xD But I like Plue better <3

Feb 28, 2011
Nayume816 says...

I just joined yesterday and hope we can become a great friend hope u dont mind me adding u >.<

Feb 27, 2011
StarHeaven07 says...

2ndary Post

Oh, and grats on 1 month on anime.

Oh, and grats on 69 comment pages... pervert.

Feb 26, 2011
StarHeaven07 says...

Forget the suffix "-chan", Bloody-chan.  Apparently you can drop it if you've known a person long enough and are friends, but if you drop it early it's considered rude.  Considering that this isn't Japan, i figured i didn't have to type it each time.

 

And most people DONT listen, actually.   But I mean REALLY listen, not just to the words... It's hard to explain in words.

I guess I mean, I LISTEN and CARE, which a lot of people can't do for complete strangers.  This denotes me (supposedly) As a kindhearted individual, or some shit like that.  Basically makes me look like the person you'd want as a friend. Or something...  This is all from someone else, and I kinda forget the rest of what she said.  It was a while ago...

I wonder how she's doing?

By the way, the key above tab with the ` on it is called the Grave key.  I'm assuming it's the name of that little thing that isnt the ~.

I'm working on a minetrack right now.  Trying to get a booster for the cart (which doesnt power itself, how cheap) to work, but its giving me problems.  Once this particular booster hits the cart, though, it should make it go until it runs out of track <3

Feb 26, 2011