RandomMangaGuy's avatar

RandomMangaGuy

  • Europe
  • Joined Mar 1, 2014
  • 25 / M

Watching anime, reading visual novels and some manga, full 2D since 2011, started playing Osu! but I ain't good... recently tried Touhou and now I'm lovin' it! :]

Favorite Anime

Favorite Movies:

Favorite Manga:

Favorite Music:

Fairy Tail ♡ "Save the tears for when we win."

Sakura Trick ♡ 2014 Best Yuri Award Winner.

Life on anime

  • 30 Minutes
  • 14 Hours
  • 0 Days
  • 2 Weeks
  • 3 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

506 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

8 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

IntrovertedLoner says...

Yeah... I'm so popular... Hahahah...

Jul 29, 2014
IntrovertedLoner says...

I saw both Code Geass so it's not really a spoiler.

Jul 26, 2014
IntrovertedLoner says...

Well, first of all, thanks for taking the time. It was really awesome what you did. Though, I kinda wanted some anime that had each of those things in them. My list is a little messy. So when I say that I dropped an anime, in actuality I just thought I'll leave it for later. Well, Ikkitousen, Ixion Saga DT and Log Horizon seem awesome, I'll watch those. As for Blade & Soul I'd rather play the game. (I played a lot of korean MMORPGs). I'm gonna start watching Black Bullet again, also I'm still trying to get used to Fate/Stay Night (I'm not sure who I like more between Saber and Rin).

Off topic I don't really get why you dislike (or hate) Suzaku. In my opinion he was awesome. Honestly if I were him, I would've done the same. (That was the only way.)

You seem like a cool guy so I'll follow you back. Though I don't think we'll get far following eachother. Hahaha...

Jul 26, 2014
IntrovertedLoner says...

Hello there. Ahh... Well, I wanna ask you something, about anime of course, and that is if you could tell me about some awesome anime. Apparently, we both watched the same anime, except you have more. So, if you could please tell me some anime that has:

  • Action like Code Geass, Fairy Tail, Cowboy Bebop, Death Note.
  • Fantasy like Zero no Tsukaima or Sword Art Online.
  • Awesome fighting scenes like Fairy Tail, One Piece or Attack on Titan.
  • Mystery is awesome. The more the better.
  • Preferably without romance, but I don't mind it. And if there is I would love to for the main female character to have Blonde, Red or Pink hair and to be useful to the plot. (It looks awesome)
  • I don't mind dark themes, incest, mind-fuck, etc.
Jul 25, 2014
PurpleCatAngel says...

Hey.:) It's been a while.:)

Jul 23, 2014