Neridan's avatar

Neridan

  • Here and There
  • Joined Oct 8, 2007
  • 25 / M

I love and have loved anime for a long time. I don't really remember what got me hooked but, I am. I don't really know why but I mostly like romance. I can't stand the day-time tv crap! It just sounds too forced to me. I also love other things but message me if you want to know more. I am kind of shy at first so, start up a conversion or something. Over and out.

Life on anime

  • 15 Minutes
  • 9 Hours
  • 2 Days
  • 2 Weeks
  • 5 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

604 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

49 total

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

CinnamonRoll says...

Hey Neridan! Nice to meet you ^~^, i know this is totally weird coming from a stranger but i completley have no friends on anime-planet, so i hope we get along ^~^ matta-ne~

Jun 6, 2009
AniCrazy says...

good suggestion it ended pretty good th eonly thing was she always looke dso young and just to be sure she did wake up a the end right? it was really really good twisted at first but really good i like him and shiori as a couple more though i dont like how they kissed and all and then nothing came of it that sorta sucked

Feb 6, 2009
AniCrazy says...

O really ill stick with it cause of your opinion but Omg i just watched the episode where Makoto like disappears and dies i cride for 10 min. im a guy what the hell im so mad so like she was a fox the whole time that sso terrible and then like when she was losing her voice and could only say ~Auu~ Awwww soooo sad tell me that was the saddest part im tired of crying i dont do it much and it makes my eyes burn lol

Feb 5, 2009
AniCrazy says...

Hey i like ya top 5 maybe lol can you tell me if Kanon 2006 is it worth the watch im up to episode 9 and i like it but im just so confused everyone has amnesia and theres just all these girls and im really lost

Feb 5, 2009
sothis says...

Hi Neridan! Nice to meet you. :) Just wanted to say thank sfor putting your signature up on myspace - and when you have a chance, add us! (I'm not able to add you ;_;) http://www.myspace.com/animeplanetsite

Dec 13, 2007