NarutoUzumakisWife's avatar

NarutoUzumakisWife

  • Outside the lines
  • Joined Sep 27, 2012
  • 19 / F

HIYA!!!!!!! I'm a girl!!!!! YESH!!!!!! I love anime and lots of other things!!!!! To name a few, there is reading, writing, playing percussion and sports, and chilling!!!!!! :D Haha!!!!!

Me and my friend xShinigamiEyes (who you should add), always go at it with the, how she is NOT straight!!!!! XD I swear, she likes soooo many anime chicks, there's no way she can be straight!!!!! ANNNNNNDDDDDD, according to myself, anime people ARE real, othewise how could I marry Naruto; this is what makes xShini curvy, and not straight!!!!! XD YA KNOW I LOVE YA SIS!!!!! XD 

Anywho, we both like fanfiction!!!!!! I personally LOVE the romantic ones...being the helpless romantic that I am. This also makes me a ship-er!!!!! XD

NaruxHina (or me XD!!!!!!)

InuyashaxKagome (I'm sorry Kikyo...I can't help it!!!!! XD)

IchixRukia (Although xShini is TOTALLY gonna kick my butt for that one!!!!)

TakixHaruhi 

...and a WHOLE buncha others I can't quite remember!!!!! XD

I have this STRONG feeling, and I need to say this...MY HUSBAND IS FREAKING AMAZING!!!!!!! XD 

I'm just saying (which I say A LOT by the way XD) I LOVE the good guys, and HATE the bad.

Can I getta WHOOP WHOOP??!!!!!!!

2X Tuesday!!!!!! XD

SUKI YO!!!!!!and I musent (or however you spell that blasted word XD) forget PERVY SAGE!!!!!! XD

 AND NOW FAIRY TAIL!!!!!!! <3

Life on anime

  • 6 Minutes
  • 0 Hours
  • 5 Days
  • 3 Weeks
  • 0 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

63 total

Life on manga

  • 45 Minutes
  • 14 Hours
  • 2 Days
  • 0 Weeks
  • 0 Months
  • 0 Years

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

33 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

xShinigamiEyes says...

HELL YEAH of course I'm gonna finish it!

I feel so terrible for ever doubting that anime v.v I can't believe it xD

I use to call people who watched Naruto Narutards xD

 And I'll TRY not to spoil anything, but you know me :/

Oct 4, 2012
blazehack says...

True there were moments like I wanna punch her too but at the end I feel like I wanna cry ^^ Thank you for the recommendation Share chan xDDD Ouran High School Host Club is ae reverse harem right ? must be filled with love triangles, is the ending tragic ? and do ya like comedy ? try Nichijou its the best out there xDD

Oct 4, 2012
blazehack says...

Punch her !?! l0l poor kikyo :( anyway TakixHaruhi 0_o who are they ?

Oct 3, 2012
xShinigamiEyes says...

Too late!!

//troll face

I didn't spoil much. I saw Naruto and Sasuke fighting (I already knew that) Naruto and Pain fighting (I kinda knew that but I didn't know why, but now I know why xD) And a bunch of sexy shots of Sasuke and his Sharingan... Oh and Itachi.... Yep that's it xD

Oct 3, 2012
xShinigamiEyes says...

Spamming is my hobby ^U^

Oh and I made an AMV with a bunch of anime in it and I put in Shippuden and I probably spoiled like half of Shippuden for myself D:

Oct 3, 2012