Wcześniejszy post nie jestzły - widuje gorsze i to pod każdym względem ^^
Ja w zasadzie niedawno wróciłem do regularnego oglądania i jak tylko nadrobię to co mam aktualnie i przygotuję panel na Skiercon to muszę w końcu Hellsinga zobaczyć. O Driffters też słyszałem, więc na pewno dam szansę.
Widzę też, że sporo oglądasz więc ciężko mi coś konkretnego polecić ale z tego co udało mi się zorientować to mogę zproponować:
- The Disapperance of Haruhi Suzumiya
- Dragon Ball Super (albo chociaż filmy kinowe: Gods vs Gods i Resurection of F)
You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!
Cowabunge dude,
Wcześniejszy post nie jestzły - widuje gorsze i to pod każdym względem ^^
Ja w zasadzie niedawno wróciłem do regularnego oglądania i jak tylko nadrobię to co mam aktualnie i przygotuję panel na Skiercon to muszę w końcu Hellsinga zobaczyć. O Driffters też słyszałem, więc na pewno dam szansę.
Widzę też, że sporo oglądasz więc ciężko mi coś konkretnego polecić ale z tego co udało mi się zorientować to mogę zproponować:
- The Disapperance of Haruhi Suzumiya
- Dragon Ball Super (albo chociaż filmy kinowe: Gods vs Gods i Resurection of F)
Pzdr,
Witaj strudzony wędrowcze
W "Meksyku" jak zawsz... ciężko ale zabawnie
Pozdro