Lumelko's avatar

Lumelko

  • Finland
  • Joined Dec 15, 2012
  • 19 / F

Pure anime fan forever ;D

Life on anime

  • 47 Minutes
  • 4 Hours
  • 6 Days
  • 2 Weeks
  • 1 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

100 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

190 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

chikoritaBH says...

I know cigarettes can stink... :D That's why I smoke menthol cigarettes... xDDD Hmm... I wouldn't survive your hitting my head with a mallet... xDDD

I won't believe until I meet her... :P xD

I know how a red panda looks... ;-) But the "normal" one is better... :D

Look forward to it... my Finnish will be brilliant soon... xDDD I'm kidding... It's really difficult language... :D

Feb 1, 2013
MissKneeSocks says...

who is mentally opposite HUH?!An you re my kitty secretly :D

Feb 1, 2013
chikoritaBH says...

I drink 1-2 beers per week... it's not so much... :) But smoking... well... It's hard to quit. I tried it many times but no success... I started to smoke when I was 13... Hoho... You were 5 years old when I started... xDDDD

And again "innocent"... xDD I can't believe that word... That is way beyond me. :D

A raccoon? LOL... xDDD That's nice... xDDD

Of course imma study more. Next time, my Finnish sentences will be correct.

Jan 31, 2013
chikoritaBH says...

A freeloader? :O Well... still yes... I'm still a student so my parents give me money... :P But it will change this year... Cuz I'm gonna finish my studies and I will have to find a job. :D

Yeah... my lifestyle isn't good... but I don't wanna be your punching bag so I will try to change it... :P xD

My sins are not enormous... :P Everything I do is legal... :D

Hmm... It was a translation of our "Prosím"... and in our language, "prosím" (infinitive = prosit) means 'you are welcome' or 'please'... :) So I thought it could be the meaning "please"... :D Well... I failed. xD

I fixed it... I compared you to a puppy... xD You don't like it? xDD

Jan 31, 2013
chikoritaBH says...

What am I doing for a living? I stopped to do sports - basketball and floorball (because of school and my health), I smoke and sometimes drink alcohol... xDD As you can see, it's not so good... :D

The quotation marks... well... I wanted to say that everybody sometimes sins. Being "proper" is not possible in our age and era... xD

Hmm... but what about there's a gay in Germany who could do something similar to me... :O xDDDDD

YES! Ole hyvä! I hope it's alright... I found it on page 20 of a textbook of Finnish which I borrowed in the university library.

Jan 30, 2013