ItsJustAwesome's avatar

ItsJustAwesome

  • California
  • Joined Oct 19, 2010
  • 23 / F

Konnichiwa   ちょうど微笑

Hey my name is Chely im 22 College Student and I am a San Francisco 49er's, Giants, and Boston Celtics Fan. I love Music (except metal). I Love to read Books

I like to watch basically any kind of anime. Except for anime that is old and when i mean old i mean made in like the 80's early 90's. Im a big fan of Romance, Vampire, School life, Adventure and Action.

My Favorite animes at the time are:

Naruto Shippuden, Fairy Tail, One Piece and Kateikyoushi Hitman Reborn!

♥Well if you wanna no anything else just ask ♥

or you can send me a message on facebook

http://www.facebook.com/profile.php?id=1848046270

Life on anime

  • 28 Minutes
  • 9 Hours
  • 6 Days
  • 2 Weeks
  • 4 Months
  • 0 Years

Anime ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

342 total

Manga ratings

  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2
  • 1.5
  • 1
  • 0.5

2 total

I adore these characters

See all loved characters

I'm not a fan of these characters

See all hated characters

Comments

You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!

DarkShadowBe says...

Haha ... i'm speechless on that matter :p I'ts an anime that pretty much has almost all genres in one epic anime xD I've seen a lot as you can tell and nothing can beat Gintama IMO :p One piece is runner up though xD

Feb 27, 2013
DarkShadowBe says...

you mean this one right ? http://www.anime-planet.com/anime/magi

And sure if you would like a review of an anime that you wanna watch i could help :pI'm always more or less trying to watch the older animes but theres always so many new it's hard to keep up xD

Feb 26, 2013
DarkShadowBe says...

Any anime or manga recommendations ?? i'm searching around xD

Feb 25, 2013
spitzfire says...

although i just watched chrome shelled regios and the legend of legendary heroes which both were funny. wished they were longer.

watching any of the new animes??

Feb 12, 2013
spitzfire says...

hmm favorite anime at this time would have to be Sword Art Online.

although i dont have a number 1 anime. its hard to chose between the one that ive seen. i love sooo many of them

hbu?

Jan 14, 2013