Niestety jeszcze nie udało mi się obejrzeć Tokyo Ghoul, chociaż też wiele dobrego o tym anime słyszałam. Sądzę, że na ten moment jeszcze je sobie odpuszczę. Po prostu nie mam teraz na nie ochoty. :) W przyszłości jednak na pewno je obejrzę, gdyż znajduje się ono na mojej liście anime do obejrzenia. Ja ostatnio oglądałam 91 Days i osobiście mi się bardzo podobało, ale to pewnie przez to, że tematyka mi podpasowała ;)
Życzę powodzenia w dalszym oglądaniu oraz udanych wakacji. Koniecznie napisz mi jak Ci się podobały anime, ktore Ci poleciłam. Proszę Cię też przy tym, abyś polecała mi anime, które Ci się bardzo spodobają ^^
Nie wiem, czy podobne ale moje dwa ulubione anime to Orange i Ao Haru Ride. Obie również miałam przyjemność czytać w postaci mang i również polecam. (Orange chyba nawet ciut ciut bardziej ahaha)
Bardzo Cię przepraszam, że tak późno odpisuje. Ostatnio rzadko wchodziłam na tą stronkę. W sumie też nie miałam za bardzo czasu na oglądanie czegokolwiek. Jeśli chodzi o anime to przy ich wyborze skupiałam się głównie na tematyce romansowej. Mam nadzieję, że te pozycje Ci się spodobają. Jakbyś miała/miał jakieś pytania co do nich to pisz śmiało. W sumie to możesz napisać też jakbyś po prostu chciała/chciał popisać o anime. No i koniecznie napisz mi jakie na dzień dzisiejszy jest Twoje ulubione anime.
Anime: Akagami no Shirayuki-hime Full Moon wo Sagashite Gekkan Shoujo Nozaki-kun (to bardziej komedia, ale z wątkiem romansowym) Hotorubi no Mori e Inuyasha Lovely Complex Midori no Hibi Nijiiro Days Ookami Shoujo to Kuro Ouji Ouran High School Host Club Peach Girl (Kreska jest słaba, ale moim zdaniem anime bardzo dobre) Plastic Memories Rakudai Kishi no Cavalary ReLife (tu może nie ma aż takiego wątku romansu, ale myślę, że warto obejrzeć^^) Shigatsu wa Kimi no Uso Soredemo Sekai wa Utsukashii Sukitte Ii na yo. Tasogare OtomexAmnesia Toradora!
PS: Miłego seansu ^^ Jeśli chcesz możesz u mnie zobaczyć jak oceniałam każde z tych anime. :)
Oczywiście, że mi się podobało Kimi ni Todoke! Aczkolwiek, wciąż nie mogę się zebrać, żeby obejrzeć drugi sezon haha :D Ciągle mam "ważniejsze" rzeczy na głowie :P
You must be logged in to leave comments. Login or sign up today!
Hejka
Niestety jeszcze nie udało mi się obejrzeć Tokyo Ghoul, chociaż też wiele dobrego o tym anime słyszałam. Sądzę, że na ten moment jeszcze je sobie odpuszczę. Po prostu nie mam teraz na nie ochoty. :) W przyszłości jednak na pewno je obejrzę, gdyż znajduje się ono na mojej liście anime do obejrzenia.
Ja ostatnio oglądałam 91 Days i osobiście mi się bardzo podobało, ale to pewnie przez to, że tematyka mi podpasowała ;)
Życzę powodzenia w dalszym oglądaniu oraz udanych wakacji. Koniecznie napisz mi jak Ci się podobały anime, ktore Ci poleciłam. Proszę Cię też przy tym, abyś polecała mi anime, które Ci się bardzo spodobają ^^
Pozdrawiam Szejmi
<label id="imgContainer" for="zoom"></label>
Hej!
Nie wiem, czy podobne ale moje dwa ulubione anime to Orange i Ao Haru Ride. Obie również miałam przyjemność czytać w postaci mang i również polecam. (Orange chyba nawet ciut ciut bardziej ahaha)
Pozdrawiam!!! :D
Hejka
Bardzo Cię przepraszam, że tak późno odpisuje. Ostatnio rzadko wchodziłam na tą stronkę. W sumie też nie miałam za bardzo czasu na oglądanie czegokolwiek.
Jeśli chodzi o anime to przy ich wyborze skupiałam się głównie na tematyce romansowej. Mam nadzieję, że te pozycje Ci się spodobają. Jakbyś miała/miał jakieś pytania co do nich to pisz śmiało. W sumie to możesz napisać też jakbyś po prostu chciała/chciał popisać o anime. No i koniecznie napisz mi jakie na dzień dzisiejszy jest Twoje ulubione anime.
Anime:
Akagami no Shirayuki-hime
Full Moon wo Sagashite
Gekkan Shoujo Nozaki-kun (to bardziej komedia, ale z wątkiem romansowym)
Hotorubi no Mori e
Inuyasha
Lovely Complex
Midori no Hibi
Nijiiro Days
Ookami Shoujo to Kuro Ouji
Ouran High School Host Club
Peach Girl (Kreska jest słaba, ale moim zdaniem anime bardzo dobre)
Plastic Memories
Rakudai Kishi no Cavalary
ReLife (tu może nie ma aż takiego wątku romansu, ale myślę, że warto obejrzeć^^)
Shigatsu wa Kimi no Uso
Soredemo Sekai wa Utsukashii
Sukitte Ii na yo.
Tasogare OtomexAmnesia
Toradora!
PS: Miłego seansu ^^ Jeśli chcesz możesz u mnie zobaczyć jak oceniałam każde z tych anime. :)
Hej!
Oczywiście, że mi się podobało Kimi ni Todoke! Aczkolwiek, wciąż nie mogę się zebrać, żeby obejrzeć drugi sezon haha :D Ciągle mam "ważniejsze" rzeczy na głowie :P
Tobie się podobało?
Pozdrawiam kolejnego Polaka na anime-planet!
Jasne, bardzo dużo ;)